På jakt etter nye muligheter?

Du trenger ikke være journalist for å jobbe i kommunikasjons-bransjen i dag. Faktisk kan det å være en ung digital racer være inngangen til flere og ulike jobber.

Alle aktører, uavhengig av bransje, størrelse og posisjon, trenger digitale ferdigheter for å nå ut til sine kunder og målgrupper via digitale flater. Utviklingen er akselererende og behovet for denne kompetansen er økende. Det betyr at unges tidlig tillærte digitale ferdigheter og naturlig interesse for medier og kommunikasjon matcher et fagfelt i vekst. Både kommunikasjonsbyråer, mediene og enkeltselskaper ansetter eller leier digital kommunikasjonskompetanse.

Vi søker deg med interesse for film, tekst og kommunikasjon i sosiale medier.  Søknadsfristen er 15 august og stillingsutlysningen ligger på Nav.no stillingsnr. 0806-2018-07-82

I dette prosjektet kombineres behovet for arbeid, interesse blant unge og et behov for kompetanse i markedet – en modell for å komme raskere inn i arbeid. A3 -prosjektet gir unge som ønsker jobb innenfor medier og kommunikasjon en mulighet til å omgjøre interessen og selvlært kunnskap til arbeidsrettet ferdigheter – uavhengig av utdanning og arbeidserfaring. I løpet av et seks måneders program får de unge kunnskap om film, tekst og kommunikasjon i sosiale medier.

Det unike med A3-modellen er at de unge ansettes og bygger sin egen portefølje med egne produksjoner. Prosjektet er et samarbeid mellom KREM, MERK Norge og Knack.

https://www.youtube.com/watch?v=_kCzLqRqYzM&feature=youtu.be